Pengikut

Rabu, Mei 19, 2010

Alhamdulillah! Bukan semua org Allah bagi nikmat mcm ni...

Aku pasrah, aku redha.

Tepat jam 7.15am waktu Malaysia, bersamaan 2.15am waktu Mesir aku secara rasminya telah mendelete akaun laman hiburan "*b" milik aku atas beberapa kesedaran tertentu yang Allah telah singkapkan.

Alhamdulillah. Itu yg aku mampu lafazkan.

Tetapi masih berlatih berpijak di alam realiti dalam maya ni juga yang mana hakikat kita juga akan diuji atas perkara yg kita pegang atau lafazkan.

Harap aku tabah.

Ingin sekali aku share skarang ni tapi seperti biasalah...idea ni suka sangat muncul tiba2 tgh malam mcm ni. Aku nak rehatkan minda ni dulu utk menempuh kembali alam realiti pada esok harinya.

Moga aku tabah dalam menyambut cinta dari Kekasih sekalian para kekasih ni bermula saat ini yg aku ucapkan kata2 rasmi mengenai hal ini.

Doakan aku.

Jumpa esok insya Allah.

Wassalam.

p/s: thanks credited to sohibus suwar di atas. Aku temuinya dlm laman google image. tq!

4 ulasan:

ooooooooo berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ooooooooo berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ooooooooo berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ahlia azharjaafar berkata...

Salam..emm sy dan hubby buka `bukumuka' tu utk iklan Agensi Takaful kami..InsyaAllah mudah2an kekawan dpt guna produk islam dlm bermuamalat..http://takaful-am.blogspot.com/